تقویم رومیزی انواع دیگری نیز دارد که روزمره است
نوشته شده توسط : حسین احمدی

تقویم رومیزی انواع دیگری نیز دارد که روزمره است. در یک محیط صنعتی که تقویم ها به ضربه و مقاومت شیمیایی بالایی نیاز دارند ، از این نوع تقویم ها به طور گسترده ای استفاده می شود. این تقویم ها معمولاً خاص نیستند و به صورت آماده چاپ می شوند ، فقط برای کسانی که به تقویم خام و زیبا نیاز دارند. استفاده از Plex در تقویم های رومیزی علاوه بر زیبایی بصری ، مقاومت بالایی در تقویم ها ایجاد کرده است. ترکیب چوب و پلکسی علاوه بر زیبایی ، ثبات مضاعفی را در تقویم ایجاد می کند. شما می توانید مواد تقویم رومیزی را منحصراً با سلیقه خودتان ترکیب کنید.

آتلیه طراحی سالنامه Gamut آماده ارائه بهترین ایده های طراحی تقویم رومیزی برای شما عزیزان است. به طور کلی ، قطعات استاندارد تقویم رومیزی با توجه به اندازه کاغذ استاندارد تعیین می شود تا کمترین میزان ضایعات کاغذ را داشته باشد. قیمت این تقویم ها با توجه به تیراژ ، نوع چاپ و قیمت روز کاغذ و مواد آن محاسبه می شود. با توجه به افزایش قیمت کاغذ و قیمت بی سابقه مقوا و کاغذ ، ما تمام تلاش خود را کردیم تا سعی کنیم بهترین قیمت را برای تقویم رومیزی 1400 خود با کمترین حاشیه سود ممکن و بالاترین کیفیت انتخاب کنیم. تفاوت در کوچکترین اجزا و نوع خاص چوب باعث شده است که این محصول توسط مشتریان به عنوان یکی از پرکاربردترین محصولات تبلیغاتی انتخاب شود.

با "طرح عکس" 1 تا 3 عکس با طرح های مختلف می تواند انتخاب شود. بسته به نوع تقویم ، نوع برگه ها و نوع طراحی تقویم ، اندازه ها نیز تغییر می کنند و الگوی ثابت ندارند. نوع دیگر تقویم رومیزی 7 برگ است. این مدل تقویم رومیزی (نمونه کارها) ، همانطور که از نامش پیداست ، دارای 7 برگ تقویم است. این مدل تقویم رومیزی گزینه خوبی برای مدیران و مشتریانی است که هدیه ویژه می خواهند. معمولاً اندازه و اندازه تقویم به سازنده بستگی دارد ، اما هنگام طراحی تقویم رومیزی (مقالات مرتبط) تقویم باید با شماره های شمسی ، قمری و میلادی خوانا باشد و تعطیلات و مناسبت ها در گوشه تقویم مشخص شود. و این یکی از تقویم های کوچک و 12 برگ از این مجموعه است.

3. قیمت آن با توجه به تعداد ورق ها ، تعداد دقیقه چاپ لیزری تقویم و مدل اصلی مورد استفاده در ساختار آن و اندازه اصلی محصول تعیین می شود. با ارائه این مدل تقویم رومیزی به مشتریان ، برنامه های تقویم رومیزی (مقالات مرتبط) را اضافه می کنید. تقویم رومیزی کلاسیک با یادداشت ها دارای 12 برگ و 24 صفحه است. تقویم رومیزی کلاسیک ، یک دفترچه دارای سه پایه مشترک است ، تقویم رومیزی کلاسیک ، یک دفترچه دارای پایه تخته ، تقویم رومیزی برای یادداشت های دارای پایه کاردستی و تقویم رومیزی کلاسیک ، یادداشتی با پایه سلفون سخت است. در بیشتر موارد ، از پوشش سخت یا پوشش چاپی شیشه و سلفون (اصطلاحاً پایه سلفون) استفاده می شود. طراحی تقویم رومیزی (نمونه کارها) یکی از رایج ترین و موثرترین ابزارهای تبلیغاتی است که هر ساله توسط شرکت ها و برندهای بزرگ و کوچک طراحی و تولید می شود و عموم مردم در طول سال با آن در ارتباط هستند.

بنابراین ، آنها در بین صاحبان مشاغل بسیار محبوب هستند. استفاده از این محصول در بسیاری از موارد برای هدایای تبلیغاتی خواهد بود. مجتمع چاپ و تبلیغات Pan Advertising به عنوان تأمین کننده تقویم رومیزی تبلیغاتی ، آن را در انواع تقویم رومیزی چرمی ، تقویم رومیزی سلفون ، تقویم رومیزی با جلد گالینگور و تقویم رومیزی چوبی ارائه می دهد که به دلیل هزینه پایین بسیار کارآمد است و قابل استفاده است مفید روزانه از تقویم رومیزی تبلیغاتی برای نوشتن اطلاعات استفاده می کند و اگر به عنوان هدیه تبلیغاتی به مشتریان ارائه شود ، مارک حک شده روی تقویم رومیزی تبلیغاتی در ذهن مخاطبان باقی خواهد ماند. مهمترین قسمت تقویم رومیزی را می توان توانایی چاپ تبلیغات و آرم ها در هر صفحه دانست تا نام تجاری شرکت یا تجارت شما به مدت یک سال به طور مداوم مشتری را پیش ببرد.

مهمترین قسمت تبلیغات و محصول همیشه طراحی آن است. تقویم رومیزی نفیس تقویمی است که سبک و طراحی خاصی دارد. به دلیل محبوبیت زیاد مشتریان ، چاپگران هر ساله نمونه تقویم رومیزی (نمونه کارها) را با تصاویری از طبیعت ایرانی منتشر می کنند. این تقویم ها در اندازه ها و اندازه های مختلف برای فضاهای مختلف طراحی و چاپ می شوند. می توانید طرح و آرم خود را در همه صفحات تقویم کار اداری به صورت تک رنگ یا رنگ چاپ کنید. همچنین ، برای استفاده در سالهای بعد ، قاب پلکسی گلاس فقط با تهیه صفحات داخلی تقویم قابل استفاده مجدد است.

تقویم های میز اداری معمولاً به صورت تقویم روزانه و در اندازه های کوچک روی یک پایه چوبی ، یک پایه پلاستیکی و یک پایه فلزی مهر می شوند. چاپ را فراموش نکنید تقویم دفتر ویژه پدر برای میز کار با طرح ، اندازه و تعداد روز مورد علاقه شما. تقویم میز کار (نمونه کارها) که معمولاً روی هر میز قرار می گیرد ، در مدل های مختلفی قابل تولید است. مانند مدل تقویم رومیزی کلاسیک برای لپ تاپ ، این تقویم نیز بسیار مفید است زیرا دارای صفحات یادداشت است. این تقویم رومیزی با 12 صفحه تصاویر زیبا و طرح های کلاسیک و پیچیده چاپ شده است که به دلیل قیمت ارزان طرفداران زیادی را به خود جلب می کند. اکثر این مقوا ها دارای بافت و طرح زیبایی هستند و یک تقویم رومیزی می سازند.

رنگ بدنه شفاف پلکسی گلاس با پس زمینه متفاوت ، زیبایی و کنتراست تصاویر را دو چندان می کند. امسال به دلیل رکود در بازار ایران و گران شدن ارز ، باید بتوانید بهترین هزینه را برای پرداخت تقویم رومیزی (نمونه کارها) بدست آورید. یعنی اگر می خواهید X تومان برای چاپ تقویم بپردازید ، در کوتاه مدت و بلند مدت حداقل بازده X ضرب در 10 می شود. هرچه برش پیچیده تر و دشوارتر باشد ، هزینه چاپ آن تقویم یا حتی برخی بیشتر می شود از طرح ها ممکن است عملی نباشد. استفاده می شود. مسئله ای که در طراحی این تقویم های رومیزی بسیار مهم است ، برش دقیق و حرفه ای این مدل از تقویم ها است. مارک ها ، شرکت ها و سازمان ها نیز از این مدل تقویم رومیزی برای ارائه و جلب بهتر مخاطب استفاده می کنند.





:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: